FAQ

    1. Jakie są korzyści z posiadania konta w Tiketto?

     

    Posiadanie konta w Tiketto ma wiele zalet. Szereg operacji możesz wykonać szybko i samodzielnie, np. sprawdzić historię zamówień czy też dokonać zakupu bez wpisywania danych (raz wpisane uzupełniają się automatycznie) a to tylko nieliczne z możliwości.


    Konto w Tiketto składa się z następujących sekcji:

     

    PROFIL

    W tej części możesz zarządzać swoim kontem i edytować swoje dane takie jak: imię, nazwisko, adres email i numer telefonu. Raz wpisane dane każdorazowo ułatwią zakup w Tiketto ponieważ będą pojawiać się automatycznie w podsumowaniu zamówienia (nie trzeba wpisywać ich ręcznie). W profilu możesz również sprecyzować swoje zainteresowania dzięki czemu zawsze będziesz dostawać informacje dotyczące najbardziej interesującej cię kategorii wydarzeń. Tutaj również zmienisz swoje hasło.

     

    BILETY

    W tej części pojawiają się zakupione przez Ciebie bilety (jeśli kupiłeś je będąc zalogowanym), masz do nich stały dostęp bez konieczności szukania ich w mailu i w każdej chwili możesz dokonać ich wydruku. Tutaj możesz również sprawdzić historie Twoich zamówień online.

     

    POWIADOMIENIA

    Dzięki tej funkcjonalności otrzymasz niezwłocznie informacje o możliwości zakupu biletu na występ Twojego ulubionego artysty. Dowiesz się nie tylko o tym, że Twój ulubiony obiekt (Teatr, kino) wprowadził nowe wydarzenia, ale poinformujemy Cię także o rozpoczętej sprzedaży na mecz Twojego ulubionego klubu sportowego. Wszystko zależy od tego jak sprecyzujesz swoje zainteresowania w PROFILU. Z tego miejsca możesz być informowany o zmianach dotyczących wydarzeń, na które zakupiłeś bilety.

    2. Czy logowanie jest konieczne by dokonać zakupu biletu?

     

    Nie musisz się logować by dokonać zakupu biletu/ów. Wystarczy, że w jednym z kroków zamówienia podasz swoje dane takie jak Imię i nazwisko, adres email oraz numer telefonu. Są to dane, które są niezbędne do poprawnej realizacji zamówienia.


    3. Jak wygląda proces składania zamówień w Tiketto?

     

    DLA POSIADAJĄCYCH KONTO W TIKETTO

    1. Nie musisz się logować by dokonać zakupu biletu/ów. Wystarczy, że w jednym z kroków zamówienia podasz swoje dane takie jak Imię i nazwisko, adres email oraz numer telefonu. Są to dane, które są niezbędne do poprawnej realizacji zamówienia.
    2. Teraz możesz poczytać o wydarzeniu, obejrzeć zdjęcia w galerii czy też filmiki. Możesz również ocenić wydarzenie, udostępnić je na facebooku ale przede wszystkim możesz przejść do zakupu. Aby przejść do zakupu kliknij ikonę biletu z odpowiednią datą i godziną.
    3. Jeśli wydarzenie znajduje się na Sali, która ma różne sektory – wybierz sektor, w którym chcesz kupić bilety oraz kliknij „Dalej”
    4. Na mapie Sali wybierz miejsca, które Cię interesują a następnie wybierz rodzaj biletów (jeśli na wydarzenie są różne rodzaje biletów). Jeśli mapa Sali nie występuje, oznacza to, że miejsca są nienumerowane.
    5. Po kliknięciu „Dalej” zostaniesz poproszony o zalogowanie się: wpisz swój login oraz hasło> po kliknięciu zaloguj, zostaniesz automatycznie przeniesiony do podsumowania zamówienia (jeśli byłeś już zalogowany, ten krok zostanie pominięty i od razu znajdziesz się w podsumowaniu.
    6. Klikając „Płatności” przechodzisz do finalizacji transakcji. Przed przejściem do płatności możesz również dodać jeszcze inne wydarzenia, jeśli masz takie życzenie.
    7. Po dokonaniu płatności na twoim koncie (w zakładce bilety) znajdziesz bilety na wybrane wydarzenia, dodatkowo przyślemy Ci potwierdzenie z biletem na podany przez Ciebie adres email lub sms (w zależności od twojego wyboru)– GOTOWE.

     

    DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

    1. Wybierz interesujące Cię wydarzenie. W tym celu możesz użyć filtrów i wybrać miasto a także wydarzenia tylko z interesującej Cię kategorii np. Teatr. Dodatkowo możesz posortować sobie wydarzenia po nazwie, dacie, cenie czy też ocenie widzów. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki (zalecane). Następnie kliknij na wydarzenie, które wybrałeś.
    2. Teraz możesz poczytać o wydarzeniu, obejrzeć zdjęcia w galerii czy też filmiki. Możesz również ocenić wydarzenie, udostępnić je na facebooku ale przede wszystkim możesz przejść do zakupu. Aby przejść do zakupu kliknij ikonę biletu z odpowiednią datą i godziną.
    3. Jeśli wydarzenie znajduje się na Sali, która ma różne sektory – wybierz sektor, w którym chcesz kupić bilety oraz kliknij „Dalej”
    4. Na mapie Sali wybierz miejsca, które Cię interesują a następnie wybierz rodzaj biletów (jeśli na wydarzenie są różne rodzaje biletów). Jeśli mapa Sali nie występuje, oznacza to, że miejsca są nienumerowane.
    5. Po kliknięciu „Dalej” zostaniesz poproszony o podanie swoich danych. Możesz dokonać zakupu bez logowania się w Tiketto: po wypełnieniu danych, klikając „Dalej” zostaniesz przeniesiony do podsumowania. Jeśli sobie życzysz, możesz również założyć konto wybierając opcję „chcę założyć nowe konto”- zostaniesz przeniesiony do okna rejestracji a wpisaniu danych i kliknięciu „utwórz konto” znajdziesz się na stronie z podsumowaniem zamówienia (dane osobowe w podsumowaniu wypełnią się automatycznie). W tym miejscu wybierasz również sposób dostawy biletów.
    6. Klikając „Płatności” przechodzisz do finalizacji transakcji. Przed przejściem do płatności możesz również dodać jeszcze inne wydarzenia, jeśli masz takie życzenie.
    7. Po dokonaniu płatności i zweryfikowaniu jej przez Agenta Płatności przyślemy Ci potwierdzenie z biletem na podany przez Ciebie adres email lub sms (w zależności od twojego wyboru). Jeśli wybrałeś utworzenie konta, twoje bilety dodatkowo pojawią się na twoim koncie w Tiketto – GOTOWE.
    4. Jak mogę zweryfikować czy poprawnie złożyłem zamówienie?

     

    Jeśli poprawnie złożyłeś zamówienie, na podany przez Ciebie adres email przyjdzie potwierdzenie zamówienia. Dodatkowo po jego opłaceniu i zweryfikowaniu płatności prześlemy potwierdzenie transakcji z opłaconymi biletami.


    5. Jak mogę zapłacić za zamówienie składane w Tiketto?

     

    Za zamówienie składane w Tiketto można zapłacić korzystając z usług Agenta Płatności czyli transferuj.pl. Transferuj.pl oferuje następujące możliwości płatnicze:

     

    KARTA KREDYTOWA LUB PŁATNICZA - Visa lub Euro – Mastercard, za pomocą Elavon. Aby zapłacić za pomocą karty kredytowej lub płatniczej należy wpisać dane ze swojej karty kredytowej lub płatniczej. Należna suma zostanie pobrana z Twojej karty kredytowej lub w przypadku kart płatniczych – z konta.

     

    POZOSTAŁE PŁATNOŚCI TRANSFERUJ.PL Dzięki płatnościom transferuj.pl możesz zapłacić szybkim przelewem z Twojego banku. Wykaz oferowanych banków oraz ich godziny pracy można znaleźć tutaj: https://transferuj.pl/metody-platnosci.html System Transferuj.pl umożliwia zapłatę przy pomocy ponad 40 kanałów płatności!

     

    Przelewy można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

     

    Od banku zależy, czy księguje przelewy wewnętrzne natychmiast, całą dobę, czy tylko w określonych godzinach. Jest to istotne ponieważ jeśli Twój bank nie pracuje 24h, Twój przelew może nie dojść na czas i wówczas bilety zostaną anulowane. W takim przypadku zalecamy korzystanie z płatności kartami kredytowymi.

     

    Płatności musisz dokonać w ciągu 30 min od wyboru pierwszych biletów, ponieważ w innym przypadku twoje bilety zostaną anulowane i wrócą do puli biletów dostępnych dla wszystkich klientów.

    6. Nie otrzymałem przesyłki z biletami mimo iż dotarło do mnie potwierdzenie płatności.

     

    Jeśli otrzymałeś potwierdzenie płatności a mimo to nie dotarł do Ciebie mail z biletami (w załączniku) bądź bilety nie pojawiły się w zakładce BILETY (w przypadku osób posiadających konto w Tiketto i dokonujących zakupu po wcześniejszym zalogowaniu się) - sprawdź zakładkę SPAM na swoim koncie pocztowym. Upewnij się również czy nie wybrałeś „odbioru osobistego” jako opcję dostawy. Jeśli nadal nie jesteś w stanie odnaleźć biletów wejdź w zakładkę KONTAKT i napisz do nas o tym. Zajmiemy się Twoją sprawą.


    7. Czy mogę zrezygnować, anulować moje zamówienie jeśli dokonałem płatności?

     

    Jeśli Organizator nie odwołał wydarzenia, nie możemy anulować zamówienia ani przyjąć zwrotu biletów.

     

    Zgodnie z art. 16 ust. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 poz. 271), kupującemu bilety nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 7 powyższej ustawy.

    8. Co powinienem zrobić, jeśli wydarzenie zostało odwołane?

     

    Firma Tiketto jedynie pośredniczy w sprzedaży biletów i nie ma wpływu na zmianę terminu czy odwołanie wydarzenia. Dokładamy wszelkich starań aby klienci byli bezzwłocznie informowani poczta elektroniczną, po otrzymaniu informacji od organizatora.

     

    Informacje o zmianach można sprawdzić w sekcji „Zmiany w repertuarze” znajdującej się w dolnej części strony www.tiketto.pl Zalecamy również śledzenie informacji o wydarzeniu w prasie, radiu, telewizji, Internecie jak i na stronie głównej wydarzenia. Jeśli wydarzenie zostało odwołane to wszelkie żądania należy kierować do organizatora.

     

    Często zostajemy upoważnieni przez organizatora do wypłacania zwrotów środków pieniężnych. W takim wypadku prosimy o wejście w zakładkę KONTAKT, wybranie odpowiedniego tematu i dokładne opisanie sprawy (proszę podać nazwę wydarzenia, datę godzinę, swoje dane w tym numer transakcji) – dotyczy to tylko biletów zakupionych na www.tiketto.pl. Bilety zakupione u organizatora oraz przez inne kanały sprzedaży, należy zwracać bezpośrednio u nich.

     

    Po otrzymaniu kompletu dokumentów, będziemy dokładać wszelkich starań by bilety zostały anulowane jak najszybciej. Po anulowaniu zamówienia dokonamy zwrotu pieniędzy za bilety. Chcielibyśmy zaznaczyć, że nie zwracamy kosztów dostawy przesyłki.

    9. Co oznacza komunikat " Brak wolnych miejsc"?

     

    Komunikat „Brak wolnych miejsc” oznacza, że wszystkie bilety dostępne w Tiketto lub u organizatora zostały sprzedane. Dołożymy wszelkich starań aby pozyskać nowe bilety (jeśli tylko będzie to możliwe).